Ведення бізнесу передбачає наявність належним чином оформлених документів. Якщо бізнес невеликий – фізичні особи реєструються як підприємці. Для деяких видів господарської діяльності, якщо вона передбачає великі обороти, закон пропонує таку форму реєстрації, як господарське суспільство.
Закон “Про господарські товариства” визначає форми ведення бізнесу, деталізуючи особливості кожної форми суспільства. Найбільш зручною в оформленні та поширеною у застосуванні є ТОВ – товариство з обмеженою відповідальністю (українська абревіатура – ТОВ).
Нагадаємо, що ця форма ведення бізнесу передбачає обмежену відповідальність учасників товариства, яка можна порівняти з розміром вкладу у статутний капітал ТОВ. Засновником може бути навіть одна людина, а максимальна кількість не визначена (раніше закон встановлював обмеження в 100 осіб).
Діяльність фірм, зареєстрованих як ТОВ, регулюється Законом України “Про товариства з обмеженою відповідальністю”. І те, наскільки відповідально віднесуться засновники до реєстрації ТОВ, впливатиме на подальшу його діяльність у документальному руслі.
Відразу зазначимо, що реєстрація ТОВ не така складна, як може здатися. Основне завдання засновників – правильно та якісно підготувати пакет документів для реєстрації ТОВ.
Державний реєстратор розглядає документи протягом 24 години, але якщо вони оформлені неправильно, мають помилки або недоліки – це затягнеться на кілька днів.
Заощадити час та отримати повний пакет документів, підготовлений фахівцями в Одесі, можна звернувшись до нашої компанії – МІБ, яка не один рік займається юридичним супроводом бізнесу.
Усі етапи оформлення ТОВ, яке засновникам потрібно було б пройти самостійно, у найкоротші терміни зроблять наші фахівці. Будь-які нюанси діяльності та побажання клієнта враховуються. При цьому ми завжди аналізуємо запит замовника на відповідність нормам законодавства, роз’яснюємо клієнту можливі ризики та найоптимальніші шляхи оформлення діяльності.
Довіряючи компанії МІБ реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю, Ви отримуєте повний пакет документів для реєстрації товариства, а також оформлення фірми у всіх необхідних державних органах.
На первинній консультації з клієнтом ми:
Наступним етапом є отримання документів кожного засновника, підготовка рішення засновників ТОВ (якщо їх кілька), розробка статуту товариства та оформлення нотаріальної довіреності на здійснення нашими спеціалістами процедури реєстрації ТОВ у державного реєстратора. Функцію реєстратора можуть виконувати нотаріуси, але звернення до них передбачає додаткові витрати (оплату послуг).
Після отримання свідоцтва про реєстрацію ТОВ та довідки з управління статистики про внесення ТОВ до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців всі дані передаються до податкових органів, де фірма ставиться на облік.
Якщо виникає потреба оптимізувати господарську діяльність, яка передбачає різнопланові напрямки, раціонально провести реєстрацію кількох ТОВ. У такому випадку обрані види діяльності ретельно аналізуються, і визначається найзручніша схема оформлення бізнесу.
Також на запит клієнта ми допомагаємо новоствореним товариствам відкрити рахунки в банку, оформити печатки та вирішити інші організаційні питання.
Оскільки податкове законодавство та законодавство, що регулює діяльність господарських товариств змінюється досить часто, довіривши нам комплексну реєстрацію ТОВ, Вам не потрібно буде відстежувати актуальну нормативну базу.
Для реєстрації ТОВ з ПДВ (податку на додану вартість) будуть потрібні ті ж документи, що і для реєстрації ТОВ. Додатковим документом є заява про реєстрацію платником ПДВ, подана з дотриманням усієї процедури.
Податковий кодекс України передбачає, що ТзОВ може стати платником ПДВ на добровільній основі. Якщо ж річний оборот підприємства становить понад 1 млн. грн. – реєстрація його платником ПДВ є обов’язковою.
Юристи юридичної фірми МІБ нададуть повний комплекс послуг з підготовки документів, забезпечать нотаріальний супровід та реєстрацію вашого ТОВ.