Перерахунок пенсій колишнім міліціонерам


  1. 🖊 Що дає право колишнім міліціонерам здійснити перерахунок пенсій? 
  2. 🖊 Що потрібно для проведення перерахунку пенсії колишнім працівникам міліції?
  3. 🖊 Які документи будуть необхідні для проведення перерахунку пенсійного забезпечення?

Питання пенсійного забезпечення завжди чутливе для будь-якої верстви населення України, адже кожен бажає отримувати гідну пенсію, коли настане час звільнятися з роботи. Це також стосується і колишніх військовослужбовців, працівників прокуратури, міліціонерів, СБУ тощо. Однак, в нашій країні, щоб домогтися справедливого пенсійного нарахування потрібно не тільки мати на це законодавчі підстави, а й обовʼязково бути обізнаним щодо всіх можливих юридичних нюансів нарахування такого забезпечення. Це пояснюється тим, що досить часто ПФУ повинен здійснювати перерахунки пенсій відповідно до змін у чинному законодавстві, проте не робить цього на практиці із метою економії державних коштів. По суті це призводить до несправедливої виплати пенсійного забезпечення без здійснення її перерахунку. В чому і вбачається актуальність даної тематики. А тому у цій статті ми поговоримо про те які існують особливості здійснення перерахунку пенсій колишнім міліціонерам. 

Перерахунок пенсій колишнім міліціонерам

Що дає право колишнім міліціонерам здійснити перерахунок пенсій? 

Умови, норми і порядок пенсійного забезпечення громадян, які працювали в органах Національної поліції (колишня міліція) визначає Закон України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” від 09 квітня 1992 року № 2262-ХІІ. Він містить досить важливі положення ч.3 ст. 43 та ст. 63, що є по суті правовою основою для практичної реалізації здійснення перерахунку пенсій у звʼязку із збільшенням рівня грошового забезпечення діючих військовослужбовців та працівників правоохоронних органів. 

Однак, крім законодавчих положень перерахунок пенсії також регулюється підзаконними нормативно-правовими актами. 

Так, постановою КМУ від 30 серпня 2017 року № 704 «Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб» змінено грошове забезпечення військовослужбовців та інших працівників правоохоронних органів, що є юридичною підставою здійснювати перерахунок пенсій колишнім співробітникам МВС.

Проте, 21 лютого 2018 року КМУ прийняв нову постанову № 103 “Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб” в якій зазначив в п.1 та п.2, що перерахунок пенсії правоохоронним органам слід здійснювати з урахуванням лише посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним званням) та відсоткової надбавки за вислугу років. 

05 березня 2019 року Окружний адміністративний суд міста Києва у справі № 826/3858/18 від 12 грудня 2018 року визнав протиправними та нечинним п. 1,2 постанови №103. 

На практиці це створює презумпцію, що саме із набрання законної сили рішення суду № 826/3858/18 – виникла юридична можливість здійснити правильний перерахунок пенсій, що були призначені згідно із Законом України № 2262-ХІІ з урахуванням всіх посадових окладів, надбавок, підвищень, премій тощо. 

Що потрібно для проведення перерахунку пенсії колишнім працівникам міліції?

Для того, щоб успішно провести перерахунок пенсії потрібно виконати ряд наступних дій, а саме:

  • Звернутися до уповноваженого органу в якому раніше працював громадянин із заявою про виготовлення нової довідки, що засвідчує дійсний розмір грошового забезпечення на момент звернення;
  • Після того як громадянин отримав таку оновлену довідку, то слід звертатися до територіальних органів Пенсійного фонду України для проведення перерахунку пенсії;
  • Якщо Пенсійний фонд України відмовив громадянину в проведенні перерахунку пенсії, то тоді слід звертатися до окружного адміністративного суду та оспорювати таке рішення.

Які документи будуть необхідні для проведення перерахунку пенсійного забезпечення?

  • Копія паспорта громадянина України;
  • Копія РНОКПП;
  • Копія пенсійного посвідчення;
  • Копія оновленої довідки про розмір грошового забезпечення;
  • Заява до ПФУ про здійснення перерахунку пенсії;
  • Рішення ПФУ про відмову в здійсненні перерахунку пенсії.

Важливо! Вищеперерахований пакет документів є неповним переліком, оскільки може доповнюватись в залежності від індивідуальних обставин по кожній справі.

Зазвичай в ПФУ стоїть завдання в економії бюджетних коштів та відмові в добровільному проведенні перерахунку пенсій, оскільки кількість пенсіонерів в країні постійно зростає, а чисельність громадян, що можуть утримувати своїми податками пенсійні виплати зменшується з кожним роком. 

Тому, якщо ПФУ вам відмовив в проведенні перерахунку пенсії не варто панікувати, а слід звертатися до кваліфікованих юристів, які допоможуть захистити ваші законні права та інтереси, а саме до – юридичної компанії “МІБ”. Наші адвокати володіють ґрунтовними знаннями та багаторічним досвідом роботи у різних галузях права, що дозволяє надавати клієнтам компанії тільки кваліфіковану юридичну підтримку. Звертайтесь!

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Інші статті